انتشار 40جلد كتاب با موضوع دفاع مقدس در سالروز فتح خرمشهر

خبرگزاري فارس: مدير انتشارات و مؤسسه فرهنگي هنري قدر ولايت از انتشار 40 جلد كتاب با موضوع دفاع مقدس براي گروه سني بزرگسالان در سالروز فتح خرمشهر خبر داد.

 

احمد عطائي، مدير انتشارات و مؤسسه فرهنگي هنري قدر ولايت در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبري فارس «توانا» در خصوص اهم فعاليت‌هاي اين انتشارات در سال جاري، اظهار داشت: 20 عنوان كتاب مؤسسه فرهنگي هنري قدر ولايت در سال 89 زير چاپ بود كه در سال جاري منتشر و در نمايشگاه بين‌المللي كتاب به مخاطبان عرضه مي‌شود.

وي با بيان اينكه اين انتشارات در سال جاري 40 عنوان كتاب با موضوع دفاع مقدس براي گروه سني بزرگسالان منتشر و روانه بازار نشر مي‌كند، اضافه كرد: در سال جاري 30 جلد كتاب با موضوع دفاع‌ مقدس تحت عنوان «پابه‎‌پاي شهدا» و 10 جلد كتاب با همين موضوع با عنوان «شهدا زنده‌اند» منتشر و يكجا در سوم خرداد مصادف با سالروز فتح خرمشهر به مخاطبان عرضه خواهد شد.

عطائي در خصوص كتاب «سيره سياسي حضرت امام خميني(ره)»، ادامه داد: ويراستاري اين كتاب در 14 جلد به پايان رسيده كه پس از طي مراحلي براي اخذ مجوز نشر به مؤسسه تنظيم و نشر آثار امام راحل(ره) ارائه و در سال جاري منتشر و روانه بازار نشر مي‌شود.

وي ضمن اشاره به كتاب 10 جلدي «قصه‌هاي زندگي» عنوان كرد: اين مؤسسه در سال جاري 20 جلد كتاب با عنوان «قصه‌هاي شنيدني براي بچه‌هاي خوب» با موضوع دفاع مقدس و گروه سني نوجوانان منتشر خواهد كرد، البته يك جلد از اين كتاب با عنوان «قلك شكسته» در سال گذشته منتشر و 19 جلد آن در سال جاري منتشر مي‌شود.

تصاویر: